Training needs pre- and post-corona

De wereldwijde pandemie heeft niet alleen ons dagelijks leven beïnvloed, maar ook de bouw- en installatiemarkt op allerlei manieren. Naast de meer voor de hand liggende effecten (tekort aan toeleveringsketens, online bestelgedrag, veranderingen in oriëntatiegedrag enz.), heeft de coronacrisis ook gevolgen voor de opleidingsbehoeften van installateurs. Of specifieker, de manier waarop trainingen worden gevolgd.

Om een duidelijk beeld te hebben van mogelijke veranderingen als gevolg van corona en hun toekomstige gedrag, richtte het nieuwe Q1 2021 rapport van de European Mechanical Installation Monitor zich op het onderwerp ’trainingsbehoeften’.

Naast de focus op online training versus face-to-face, behandelt het rapport ook onderwerpen als: de beste tijd voor training, relevante onderwerpen en instellingen, de interesse om gecertificeerde partners te worden en nog veel meer. Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 2.500 euro en omvat alle 6 landen.

Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 2,500 Euro.

  •  *
  •  
  • Bedrijfsgegevens:
  •  *
  •  *
  •  *
  •  
  • Persoonlijke gegevens:
  •  *
  •  *
  •  *
    name@company.com
  •  *
    06-12345678
  •  *

Lees meer voordat u bestelt:

Neem contact met ons op

Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.

  •  *
  •  *
  • 06-12345678
  • 012-3456789
  •  *
    naam@bedrijf.nl

Neem contact met ons op

Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.

  •  *
  •  *
  • 06-12345678
  • 012-3456789
  •  *
    naam@bedrijf.nl

Klanten waar wij voor hebben gewerkt:

The structured approach helped achieving our goals

“Very good USP team, proactive, customer oriented and available. The report gave us very helpful recommendations”.

Jean-Philippe Vacher, CCB

Director Marketing & Strategy, Compagnie des Ciments Belges

USP is willing to ‘Go the extra mile’ to help us succeed

“Appreciated the contact during the data analysis, the willingness to work together and assist us with internal company presentation”

Vickie Lents

Vice-President, Marketing Entrematic

Neem contact op

Voor meer informatie hierover of andere onderzoek kunt u contact opnemen met onze experts:

Neem contact op met onze expert:

Dirk Hoogenboom

Neem contact op met onze expert:

Ralitsa Ruseva

Onderzoek

Klanttevredenheid

Krijg inzicht in de beleving van uw klanten en breng de tevredenheid in kaart.

Branding

Hoe kan uw merk zich beter onderscheiden van de concurrentie? Hoe wordt het merk waardevoller voor uw doelgroep?

Customer journey

Een customer journey is de individuele ervaring van een klant met uw bedrijf.

Product Ontwikkeling

Zorg voor inzicht vanuit de eindgebruiker van uw product. En voorzie daarmee de ontwikkeling en design teams van relevante input.

Markt exploratie

Zorg voor de inzichten die u nodig heeft om succesvol te zijn in nieuwe markten

Pricing

Pricing is en blijft de grootste winst factor. Wij helpen u de juiste prijs bepalen voor uw producten.

Segmentatie

Begrijp de onvervulde behoeftes van uw (potentiele) klanten, identificeer potentie voor groei en bereik uw doelgroep op een effectieve manier.

Marktomvang

Breng je potentiele ROI in kaart door de grootte van uw markt in kaart te brengen en realistische sales targets te bepalen voor nieuwe markten.

Driver analyse

Weet welke elementen van de klantervaring de meeste impact hebben op tevredenheid, aanbevelingen en klantbehoud.

Nieuws

​Lees onze artikelen gebaseerd op de inzichten uit onze marktrapporten. 

Case Studies

Marktonderzoek Case Studies en industrie specifieke ervaring geven achtergrond en diepgang aan elk onderzoek project.

Over ons

Over ons, de organisatie en de mensen.

Over USP

Wat we doen, in woorden en getallen.

Ons team

Deze mensen maken USP.

Vacatures

We hebben verschillende uitdagende rollen.