Name brands versus private labels
Branding, een van de meest essentiële tools die beschikbaar zijn voor de marketeer. En tevens een van de meest onderzochte marketingonderwerpen ter wereld. In het Q3-rapport van de European Home Improvement Monitor (online onderzoek onder 26.400 consumenten in 11 landen) voeren we elk jaar een brand health check uit (merkbekendheid en gebruik voor verschillende productgroepen voor woningverbetering).
Het volledige rapport biedt een merkcheck voor uw productcategorie in 11 landen tegen een fractie van de gewoonlijke kosten. Naast deze merkscan bevat de rapportage gedetailleerde informatie over de houding van consumenten ten opzichte van private labels en A-merken en hun tevredenheid over de verschillende doe-het-zelfketens.
Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 3,000 Euro.
Lees meer voordat u bestelt:
Neem contact met ons op
Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.
Neem contact met ons op
Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.
Klanten waar wij voor hebben gewerkt:
The structured approach helped achieving our goals
“Very good USP team, proactive, customer oriented and available. The report gave us very helpful recommendations”.
USP is willing to ‘Go the extra mile’ to help us succeed
“Appreciated the contact during the data analysis, the willingness to work together and assist us with internal company presentation”
Neem contact op
Voor meer informatie hierover of andere onderzoek kunt u contact opnemen met onze experts:
Neem contact op met onze expert:
Dirk Hoogenboom

Neem contact op met onze expert:
Reinier Zuydgeest
