Influence of online channels in decision making
De toch al sterke positie van Amazon in de European home improvement market groeit continu in termen van verkochte volumes, maar het is ook te zien aan het online oriëntatiegedrag van de consumenten. In 2019 gaf 42% van de Europese consumenten aan dat als ze online een home improvement product zouden kopen, zij hun reis zou beginnen bij Amazon. In 2020 is dit gestegen naar 50%. Het lijkt erop dat Google hun positie als de go-to-zoekmachine verliest, tenminste als het gaat om het online kopen van producten voor het verbeteren van huizen.
European Home Improvement Monitor Q2: Influence of online channels in decision making
Dit volledige rapport geeft belangrijke informatie over de meerjarige ontwikkelingen van het koopgedrag (kanaalgebruik, inclusief online kopen) zowel op algemeen niveau als op productspecifiek niveau. Verder worden belangrijke inzichten verschaft over de invloed van online kanalen op de besluitvorming.
Belangrijke kenmerken in dit rapport:
- Inzicht in 11 landen: Polen, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, Denemarken, Zweden, Duitsland, België, Oostenrijk en UK
- Het rapport is gebaseerd op 4.389 succesvolle telefonische interviews met consumenten
- De resultaten zijn gebaseerd op 26.400 consumenteninterviews per jaar
Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 3,000 Euro.
Lees meer voordat u bestelt:
Neem contact met ons op
Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.
Neem contact met ons op
Neem contact op met ons kantoor om een afspraak te maken voor een gratis presentatie.
Klanten waar wij voor hebben gewerkt:
The structured approach helped achieving our goals
“Very good USP team, proactive, customer oriented and available. The report gave us very helpful recommendations”.
USP is willing to ‘Go the extra mile’ to help us succeed
“Appreciated the contact during the data analysis, the willingness to work together and assist us with internal company presentation”
Neem contact op
Voor meer informatie hierover of andere onderzoek kunt u contact opnemen met onze experts:
Neem contact op met onze expert:
Dirk Hoogenboom

Neem contact op met onze expert:
Reinier Zuydgeest
